HTML

Spuri SC blogoldala

A Spuri SC amatőr futó, úszó és triatlon klub blogoldala... Friss információk az egyesületről, versenyekről és a tagokról... Tervek, célok, eredmények, versenybeszámolók meg ami még eszünkbe jut.

Kiemelt bejegyzések

Rovatok

Bari maraton - Blasi Gyuri beszámolója

2010.11.29. 12:24 veresur

Bari egy számomra nagyon hangulatos, tipikus dél-olasz város az Adria partján a csizma sarkantyúja alatt. Itt rendezték meg 16. alkalommal a helyi maratont, ahol 6 induló képviselte hazánkat. A maratonnal együtt egy 10 km-es verseny is lebonyolításra került chipes időméréssel. A 10 és a 42 km a városi stadiontól együtt indulva majdnem végig a pálmafás tengerparton vezetett a gyönyörű napsütésben. Az óvárosi sikátorokon is keresztülfutottunk egy rövid szakaszon. Ahol egy csúszós részen egymástól függetlenül két versenyző (egyikük egy szerintem esélyes magyar volt, Pulszky Lajos) is elesett az olajos vizes márványon és sajnálatos módon mindkettőt a mentő szállította el és varrták össze sebeiket. Ezt leszámítva nagyon jó, vidám, olaszos temperamentumú futóversenynek lehettem részese. Jól jelölt, egyértelmű útvonal, 5km-ként frissítő állomások teljes kínálattal és szerintem pontosan elhelyezett km jelzések voltak végig. Iramfutók 2h45-től 4h00-ig 15 percenként és nagyon sok szurkoló majdnem végig. A rajtnál viszonylag hátulról indulva kezdtem a futást és apránként előztem az előttem haladókat. 13km-nél értem utol a 3h30-as iramfutókat, majd szép lassan megelőztem őket. Arra gondoltam, hogy az itt begyűjtött előny később még jól jöhet. 28km-ig tudtam tartani a 4’46”-4’48”-as tempót két olasszal, de onnan már elkezdtem egy kicsit lassulni. A frissítőket 30 és 35 kivételével lassítás nélkül vettem magamhoz és fogyasztottam el. Annál a kettőnél is csak pár lépésre lassítottam le. A 3h30’-as iramfutó 37 előtt ért utol.. 39-ig bírtam vele lépést tartani. Ott valamitől megijedhetett, mert a körülötte futókat kivétel nélkül nagyon gyorsan lerázta. Csinált egy olyan ritmusváltást, amit nem tudtunk követni. Mindannyian leszakadtunk róla. A cél előtt egy km-rel még ketten elém kerültek, de őket már nem engedtem el. Amikor elérhető közelségbe került a cél, akkor valahonnan még erőt merítettem egy utolsó előzésre és visszaelőzve őket értem be 3h 30’42” alatt 126.-ként 404-ből. A célban mindenkit nagy taps fogadott és a finisher érem mellé egy gazdag befutó csomagot is kaptunk egy versenyemblémás technikai póló kíséretében.

A másnapi helyi újság sport kiadványában teljes eredménylistát közöltek le a versenyről!!!

A legjobb magyar helyezést Garai Vali hozta, aki a nők között harmadikként ért célba mindössze 3 perc hátránnyal a női győztes mögött.

Mindenkinek ajánlom ezt a versenyt, aki szeretne szép helyen egy jó hangulatú versenyen részt venni.

 

Versenyhonlap

Szólj hozzá!

Címkék: maraton beszamolo futas bari maraton

A bejegyzés trackback címe:

https://spurisc.blog.hu/api/trackback/id/tr332480917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása